ponedjeljak, 16. siječnja 2012.

Evo me nazad!

Nije me bilo neko vrijeme na blogu. Ja spadam među onih navodnih 200 000 Hrvata koji su bili na skijanju. Naše skijanje nije plaćeno na rate ali je bilo relativno skromno. Samim time što  smo si mogli  priuštiti skijanje već i to smatram luksuzom. Hranu smo nosili od doma, kako nas je išlo relativno veliko društvo svatko je nešto skuhao i smrznuo tako da smo morali minimalno boraviti u kuhinji i imali smo više vremena za aktivnosti na snijegu. Ambijent je bio idiličan, snijega je bilo u izobilju. Nekoliko dan snijeg je padao i dok smo bili na skijalištu tako da uvjeti za skijanje i nisu baš bili idealni, ali Bože moj tko bi nas sve zadovoljio.
Otkrila sam novi snježni sport baš po mojoj mjeri, skijaško trčanje i baš sam se zagrijala za njega. Društvo je bilo više nego dobro i izvrsno smo se proveli.
Ostavljam Vas sa par fotkica Grossglocknera a ja odoh vidjeti što ste vi fino kuhali protekla dva tjedna.

Kals am Grossglockner

Kučica za ptice u snijegu
Pogled iz dnevnog boravka

Striček čisti snijeg na krovu

Skije

Pogled sa vrha

Još jedan pogled sa vrha

Živjeli!

Broj komentara: 16:

1. nek si se ti vratila :) :kiss
    slije su super! a kućica za ptice je zakon :lol

snijeg volim al ne skijam pa kad se ukaže snijeg ili prilika :lol odem do sljemena ili gorskog kotara.

2. aaa, jako lijepo! baš mi nedostaje snijeg ove zime

3. Hvala ti na ovim prekrasnim fotkama i reportaži!
    Drago mi je da si ponovo sa nama:)

Pozdrav:)

OdgovoriIzbriši
  4. Baš sam ljubomorna što si uživala u obilju snijega. Mi smo bili na nekim skijalištima, ali nije ga bilo toliko.

5. I meni je drago što sam se vratila. Bilo je prekrasno ali ipak dom je samo jedan. Često čujem od svojih poznanika da im ove zime fali snijega ali nije zima još gotova ima još vremena da i kod nas zapada snijeg.

6. snježni sport po mojoj mjeri: gledanje pahuljica kroz prozor DOBRO zagrijane sobe! :)

OdgovoriIzbriši
  7. Predivne fotke, a posebno me je oduševila ona sa kućicom za ptice. :)

Ako za nečim žalim, to je činjenica da nikada nisam naučila skijati. Bila sam veoma bolešljiva kao dijete i moji su me roditelji nisu puštali ići na zimovanja sa ostalom djecom. :(
    E zato moja djeca skijaju od svoje treće godine. Ustvari malac skija, a stariji borda. :)

OdgovoriIzbriši
  8. @ Nataša-Ja sam imala 25 godina kada sam prvi puta stala na skije. I nikako mi je nije išlo ali sam bila uporana. Da se razumijemo, ni sada nisam neki super skijaš ali mogu se samostalno spustiti a to je za mene već veliki uspijeh.
    @ Sani-tako sam i ja mislila dok nisam probala skijati. Nije da si baš cijelo vrijeme vani, sjedneš na kuhano vinčeko ili germ knedl, pa se malo zgriješ.

9. nisam ti za zimu, ni zimske sportove, baš mi je to BIG NO NO!! volim ljeto, ali raduje me da si ti uživala!!

OdgovoriIzbriši
  10. E, meni je sada 36. Dok naučim da se spustim bit će mi jedno 50. A dotle, ko živ, ko mrtav. :D :D :D
    I ja ću samo da gledam sa unutrašnjeg dijela prozora. Ili da pravim Snješka. Za drugo nisam. :))))))

11. Ja nisam baš za zimske sportove, eventualno bi mi sanjkanje dobro išlo :D Rado bih otišla na odmor u neku kolibicu na vrh brda. Okružena snijegom, grijala bi se pred kaminom i pila kuhano vino...Ah... :) Super fotke. Drago mi je da ste se dobro proveli!

OdgovoriIzbriši
  12. Živjela i ti nama sto godina :) Ja volim snijeg, ali se nekako još nisam odlučila za pravo pravcato skijanje :)
    Vidim da vam ej bilo prekrasno, mogu samo zamisliti kako je svjež zrak u tim planinama :)

13. Predivno vam je bilo! Blago vama!!! :) Ja ne znam skijati ali obozavam zimu, sneg i sanjkanje... I pravljenje sneska... :)

OdgovoriIzbriši
  14. Neka si uživala ,mi smo se vratili jučer i zaista uživali ,djecu sam izvukla par dana iz škole jer ja zbog posla nisam mogla u periodu dok su njima bili školski praznici.Skijam preko 20 godina i još i dan danas uživam.

15. @Dilajla-Bravo. Evo bar jedna blogerica koja skija. Daj molim te razuvjeri ostale cure da nikada nije prekasno naučiti i zavoljeti skijanje.

16. Obozavam skijanje i skijam vec 33 godine!